GYIK

GYIK

Mikor intézhetek ügyet, és hol?

Munkanapokon 09:00 és 16:00 között állunk ügyfeleink rendelkezésre telefonon a +36 70 931 2994 -es számon, valamint az  e-mail címen. 

Amennyiben az ügyintézéshez meghatalmazottat kíván kijelölni, akkor kérjük, töltse ki az alábbi Meghatalmazás dokumentumot, és azt juttassa el hozzánk.

Szerződéskötéshez az alábbi dokumentumban meghatározott adatok szükségesek.

Van-e személyes kapcsolattartó, akivel megbeszélhetem a kérdéseket

Személyes tanácsadó munkatársaink telefonos egyeztetést követően szívesen felkeresik Önt irodájában, hogy kialakítsák a megfelelő megoldást a problémára. 

Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot irodánkkal a +36 70 931 2994 telefonszámon, vagy az  e-mail címen keresztül.

Melyik kúthálózattal állnak kapcsolatban az üzemanyag-ellátás kapcsán?

Cégünk üzemanyag-ellátási partnere az ÖMV és a MOL. Az, hogy melyik partnerünket javasoljuk az Ön vállalkozása számára, sok paramétertől függ. 

Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot irodánkkal a +36 70 931 2994 telefonszámon, vagy az  e-mail címen keresztül.

Származhat bármilyen hátrányom abból, ha partnere leszek a Fúzió Holdingnak?

Semmilyen hátránya nem származhat, ha partnerünk lesz.

Mennyi időt vesz igénybe egy Fúzió Holding által biztosított kedvezmény igénybevétele?

A dokumentumok kitöltése néhány perc. A csatlakozás, eredeti dokumentumokkal történő lezárása maximum 1 hét.

Magánszemélyként is csatlakozhatok?

Igen, magánszemélyként is csatlakozhat. Speciális kedvezményeinkért vegye fel velünk a kapcsolatot.

Hozhatom a saját számaimat, vagy új számokat kell kérnem?

Megtarthatja a régi számát, amit már mindenki ismer, nem kell új hívószámot választania, így ugyanúgy elérhető marad ismerősei, partnerei számára. Szolgáltatás kiesés nélkül intézünk Önnek mindent, vagyis a számhordozást is mi indítjuk, ami néhány nap alatt megtörténik.

Kell mobil előfizetői hűségnyilatkozatot vállalnom?

Igen, előfizetéseink a központi szerződésben meghatározott lejárati időponthoz alkalmazkodnak.

Egymás között minden partner ingyen beszél?

Igen, minden partnerünk ingyen beszél egymással.

Közvetlenül a szolgáltatótól kapom a számlát?

Minden partnerunk közvetlenül a szolgáltatótól kapja a számlát a saját cége nevére és kért címére.

Mi történik az előfizetéseimmel, ha más partnernél fizetési probléma lép fel.

Mindenki csak a saját cége nevére szóló telefonszámláiért tartozik felelősséggel, így elkerülhető, hogy bármely cég tartozása miatt más cégeket is hátrány érjen.

Mennyi időt vesz igénybe erre a mobil díjcsomagra az átváltás?

Attól függően, hogy az adott hívószám „honnan” érkezik, maximum 2 hét.

Hány darab telefon előfizetést vehetek igénybe?

Minden vállalkozás annyit vehet igénybe, amennyire szüksége van.

A számlázás perc, vagy másodperc alapon történik?

A számlázás másodperc alapon történik.

Egy cég csak egy díjcsomagot használhat?

Nem, mivel minden felhasználó telefonálási szokása más, ezért a díjcsomagok kialakításánál törekedtünk arra, hogy az egyedi felhasználási igényekhez tökéletesen illeszkedő csomagokat alakítsunk ki. Lehetősége van személyre szabottan a legmegfelelőbbet választani.

Számolnak fel kapcsolási díjat?

Nem, nem számolunk fel kapcsolási díjat.

Az előfizetési díj megosztható?

Nem, mivel a csomagjaink alapdíja rendkívül kedvező, így minden előfizetésnek külön havidíja van.

Hűségszerződéssel rendelkezem, csatlakozhatom-e a díjcsomaghoz?

Ezt minden esetben előzetes egyeztetés alapján tudjuk megmondani. Kérjen személyre szabott ajánlatot kapcsolat oldalunkon és mi 24 órán belül megkeressük Önt.

Az előfizetési díj milyen irányban beszélhető le?

Az előfizetési díj bármilyen belföldi vezetékes, illetve belföldi nem emelt díjas mobilirányba lebeszélhető.

Nem akarok internetet a csomagomhoz, mégis van benne…

A havidíjnak a része bizonyos mennyiségű internet használat. Nagyobb internet csomagra történő váltás lehetséges.

Időközben korlátlan csomagra, vagy nagyobb internet opcióra lenne szükségem, lehetséges?

IGEN!

Tudok készüléket vásárolni?

Igen, van erre lehetőség a mindenkori akciós készülék árlista alapján. Látogassa meg webshopunkat: www.gramophone.hu

Ha kiválasztotta a készüléket, kérjük, töltse ki az alábbi Készülékmegrendelő dokumentumot, és küldje el az   e-mail címünkre!

Részletre vásárolhatok-e készüléket?

Igen, partnerünkként 12 havi kamatmentes részletre is vásárolhat készüléket.

Mennyi időn belül tudom igénybe venni az üzemagyag kedvezményt.

Átlagosan 3 héten belül igénybe veheti az üzemagyag kiskereskedelmi szolgáltatásunkat.

Mennyi időt vesz igénybe a nagykereskedelmi üzemanyag első kiszállítása.

Átlagosan 3 hét szükséges az első üzemanyag szállítmány kiszállítására.

Térerővel kapcsolatos probléma esetén mi a teendő?

Amennyiben a Vodafone hálózat téterejével kapcsolatos probléma merülne fel rendszeresen, akkor kérjük, hogy kitöltve küldje be az alábbi dokumentumot a  e-mailcímünkre. Ezek alapján munkatársunk felveszö Önnel a kapcsolatot.

Ha egyéb kérdése merülne fel...

Ha egyéb kérdése merülne fel, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal!

Pályázatok
© IntroWeb | 2019 - Weboldal készítés, SEO